God förmiddag

Fick inte så mycket av den efterlängtade sovmorgonen i dag eftersom jag har en son med en elefants smidighet...Vi saknar sånna där pluppar som gör att det inte låter så när man stänger luckorna i köket. Jag tror sonen var i alla skåpen både en och två gånger givetvis stängde han alla luckorna genom att släppa dem på en decimeters avstånd...Dunk, dunk, dunk...japp jag vaknade...

I går hade vi klassfest...så mycket till klass var det nog inte efersom alla droppade av en efter en...vi blev tre kvar...tänk att en klassfest för tre kan vara så kul=) Tre babbliga tjejer som tjattrade, sjöng singstar och spelade gitarrhero tills vi var sååå trötta och åkte hem istället för att gå ut någonstans där jag hade kännt mig som en medelålders. Helt klart en lyckad kväll!

Bjuder på den här för att ni ska förstå att man är inte äldre än man gör sig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, blev ni bara tre? Vad tråkigt. Jag har fortfarande superont i ryggen men tror jag ska uppsöka massör (eller karln) och få det fixat. Måste vara redo nu för PDIB. Det var bra att ni lyckades rädda festen =)

2009-01-18 @ 13:01:21
Postat av: Catti

Haha, du ser ut som Slash

2009-01-18 @ 19:23:57
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com
Postat av: Lotta

Guitar Hero är ju jätteskoj =)

Hahaha, de dagar man verkligen behöver sovmorron vaknar barnen extra tidigt, det slår väl aldrig fel !!

2009-01-19 @ 00:29:04
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0