Go morron!

Kunde inte somna om när jag väckt manne så jag gav upp nyss och gick och hämtade datorn...jag som skulle so va till sju idag...surt

I dag ska jag till metropolen Hallsberg för att lämna bokföringen och göra lite ärenden. Iprenen är helt slut och alvedonen är nästan slut och jag ska på fest om två dagar...inte bra. Måste fylla på förråden lite. Även bolaget måste jag förbi för att fylla på det förrådet, undrar om de har kundkorgaffär där än? Annars tar jag Kumlabutiken, jag blir så stressad att handla över disk.


Nu ska jag försöka piffa till en header till min övningsblogg. Vi får se hur det går...


Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahaha, jag alvedon och systembesök brukar gå hand i hand ;)



Lycka till med headern :)

2009-01-16 @ 10:02:00
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0