då var det fredag då

Fredag kväll och lika spännande som vanligt i mitt liv...busen ska sova över hos svärmor, krångel tittar på scoobydo och mannen har inte kommit hem från jobbet än trotts att han åkte för 16,5 timme sen... Vår hamster Bella har varit dålig och mest sovit hela veckan och nu tror jag det är kört:( Måste gå och kolla om hon lever annars måste jag nog avsluta lidandet...läskigt men nödvändigt. Jag vill inte att hon plågas ihjäl. Jobbiga beslut som måste tas omedelbart och slutgiltigt, läbbigt. Jag ska räkna sakta till hundra sen går jag och kollar...önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: Dagens Eko

Hur har det gått för dig och Bella? Här är kvällen redan slut på det sättet kompisen har åkt och jag känner friden har lagt sig.

2009-01-23 @ 19:59:38
URL: http://dagenseko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0