äntligen kväll!

Jag har läst massor med sidor i dag...vissa bra, vissa betydligt bättre. Mannen har legat brevid i soffan och ynkat sig lite, när chefen ringde sa han att han nog skulle jobba i morgon...jag fattar som vanligt ingenting...för sjuk för att fixa lunch, för sjuk för att bära in ved, för sjuk för allt...men att åka och jobba i tolv timmar i morgon är inga problem??? Han tog sitt förnuft till fånga och ringde chefen...han är hemma i morgon med. Nu ska jag lägga mina två ungar och hoppas på smidig läggning i dag och en lugn stund för mig själv sen=)

Kommentarer
Postat av: Olle

Men...det förstår du väl kvinna? Klart det är bättre att gå till jobbet när man är lite krasslig än att vara hemma och göra mindre viktiga saker... ;)

2009-01-20 @ 21:02:10
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: Fatima

Ja, vad ska man säga... min make klarar inte av att vara sjukskriven utan att få dåligt samvete. Han måste vara så dålig att han knapt kan kliva ur sängen i så fall.

Hoppas du blir nöjd med dina kurser, själv läser jag en kurs som liknar de tidigare svenskakurserna jag läst. Samma litteratur och uppgifter så det blir mycket upprepning för mig och Carro.

Hoppas vi ses i skolan i alla fall, kram på dig /F

2009-01-21 @ 10:05:38
URL: http://misssnoopy.blogg.se/
Postat av: Finnpajsaren

Ja se karlar... ;-)

Kan du hälsa gympafröknarna att Veran är hemma sjuk? Hon har nån magbacill... trist!

Ha en bra dag!

Jonna

2009-01-21 @ 10:40:45
URL: http://finnpajsaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0