Ååhh vad det stör mig!

Jag har inte haft matte i skolan på 15 år men ändå går mitt lilla matteego igång direkt. Jag gillar verkligen att räkna och lösa problem. Det är bara ett problem...jag är så mycket sämre än för 15 år sen så det finns inte. Det stör mig så förbannat att jag inte klarar av att lösa matteproblem längre! Vi fick en uppgift till i morgon att faktorisera vårt födelsedata. Googlade hur man skulle gå till väga och började räkna och testa olika kombinationer. Jag är inte den som ger upp i första taget, men nu ger jag upp! Jag tror jag fattar hur man ska göra men hur jag än gör så blir det inte rätt svar...Alltså förstod jag inte riktigt hur man skulle göra. Men i morgon är en annan dag och den här dagen har varit alla tiders förutom att mitt matteego fått sig en ordentlig törn.

DETTA HÄNDE FÖR ETT ÅR SEN!!!!!!

Här är länken för att se vad alla andra gjorde för ett år sen

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Jag skulle aldrig klara av att läsa matte nu... jag klarade det inte förut heller ;)

2009-01-28 @ 21:40:34
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0