varför pz2?

Gick inte att kommentera hos finnpajsaren så jag svarar henne här på den frågan som har dykt upp lite då och då av olika läsare och kompisar. Varför pz2? Förklaringen är enkel, det är min favorit bits =) Ni vet den där lilla grejen som man sätter längst fram i skruvdragaren när man ska skruva upp saker. pz2 är helt enkelt den bitsen man inte kan vara utan, den passar ofta. En enda har listat ut det och det var en anings galen snickare som bloggar lite fräckare än jag... Nu kommer jag inte ihåg hans bloggadress (den är sparad i den andra datorn).

Kommentarer
Postat av: Olle

Fröken har fått en utmaning att utföra... :)

2009-02-20 @ 19:07:59
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: finnpajsaren

Aha. Det hade jag aaaaaldrig listat ut. :-)

Kram på dig.

2009-02-20 @ 20:07:38
URL: http://finnpajsaren.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hahaha.. ja det var ju lite typiskt dig (=

2009-02-20 @ 21:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0