utmaning

Tack Catti för denna utmaning.




Reglerna:
1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker på din kropp som du är särskilt nöjd med.
3. Länka till den du blev utmanad av.
4. Skicka vidare till tre personer som du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

Ingen lätt sak att hitta saker man är nöjd med på sig själv så jag tänker praktiskt...

1. Ögonen
 
Visserligen är jag närsynt men med linser så ser jag utmärkt och de är väldigt praktiska att använda när jag gör ALLT. Jag skulle inte klara mig utan dem.

2. Händerna


Stora som dasslock och med olika långa tummar, men de är väldigt praktiska att ha till hands och dessa är en förutsättning för att över huvudtaget kunna blogga.

3. Fötterna


Japp jag står stadigt på jorden med mina fötter i storlek 41. Dessa fötter bär mig över stock och sten när jag inte kan sitta still längre.

Det var mina kroppsdelar det nu till nomineringen...

Jag utmanar dessa tre att finna kroppsdelar de är stolta över:
Siri, Carro och M-L

Kommentarer
Postat av: M-L

Ha ha.. Vilken rolig nominering! Jag fånger den men lägger in efter fredag. (du förstår efter att ha läst i min blogg)

Förresten så var det nog en släng av magsjuka =(

Har en trollunge som ligger ganska slut här på soffan idag../MarieLouise

2009-02-04 @ 11:33:30
Postat av: whatthefuckdotcom

JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR INTE ENSAM!!!!!!!!!!!!!! Tjohoooooooooooooooooooooooooo ;)

2009-02-04 @ 12:02:48
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/
Postat av: Catti

Tjusigt med bildsvar och apropå det praktiska temat så har du ju helt rätt.

2009-02-05 @ 05:47:48
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0