sååå seg...

Jag kunde inte somna om när mannen och busen gick upp klockan fyra i morse...det har gått bra tills nu...jag är liiiite seg nu. Det var kul att bada och min krångel är ett riktigt blötdjur, jag var visst också det en gång men nu för tiden fryser jag mest. Vi var bjudna på lunch hos mamma på hemvägen och det var nog tur för vi var ganska hungriga...vi hann också sätta upp badrumsskåpet till morbror så nu har han bara lampan kvar att byta. Men el försöker jag hålla mig i från...fast om jag visste hur man gjorde skulle jag nog inte det... Krångel fick lön i form av en handuk som legat i skåpet oanvänd sedan o-ringen i Borås 1986. Ja ni läste rätt, 23 år =)

Kommentarer
Postat av: Finnpajsaren

Jag vill gärna bli kompis med dig! :-) Men jag vet inte ditt efternamn... Vet du mitt?

Vad står pz2 för förresten? Har undrat länge nu. :-)

Trevlig helg!

2009-02-20 @ 17:15:43
URL: http://finnpajsaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0