lite konstigt

I går morse när jag blev väckt klockan fyra och inte kunde somna om var jag inte trött. I dag fick jag somna om och vaknade sista gången klockan åtta. I dag är jag trött...
Mannen är på ADR kurs för hans intyg går snart ut (man måste ta om det vart femte år) krångel har flyttat till farmor men ska flytta hem igen klockan tio. Busen är helt slut efter veckan och sover fortfarande!!! Han måste vara trött. ADR är förresten tillståndet som krävs för att med lastbil frakta farligt gods. Har ingen aning om vad det står för...

Kommentarer
Postat av: Catti

Morrn morrn! Dags att kliva upp NU. Utmaning hos mig.

2009-02-21 @ 08:28:39
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0