jag är nöjd=o)

Ville bara tala om att jag är nöjd med min dag=). Ja menar vilken dag skiner solen, jag hittar almenackan, äter inte choklad och går över 10000 steg på samma dag=). Nu ska jag snart gå och lägga mig, men jag ville bara tala om att jag är nöjd. Dessutom är min nya tvättunna så stor att ingen smutstvätt syns=)  Bara det kan få mig att le länge, länge. Just det ja, jag har nu 50 vänner på facebook så jag kommer allt längre från medelålderskrisen och kan räkna mig som en ung tjej på 29 (+) en liten stund till. GONATT!

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Nej men så smart! ...Jag ska också skaffa en större tvätt-tunna! Det får ju tvätten att se mindre ut! Smart! :)

2009-02-01 @ 23:41:53
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0