härligt ljud

Ljudet av sovande barn är härligt:) Busen slocknade klockan åtta och krångel en halvtimme senare. Det låter härligt när de ligger och snusar.

Själv har jag hängt tvätt och satt på torkskåpet. Busen har en tröja som han gillar och han vill helst ha den varje dag...i dag vägrade jag tvätta den för tredje gången den här veckan...men jag har ju liksom lärt honom att tvätta så han tog hand om det själv...han nöjde sig inte med mindre än att jag lovade att jag skulle fixa att den var torr tills i morgon bitti.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Duktig kille! Klart mamma får vara snäll och torka den då. Du får väl skicka med en lapp till skolan att han har andra tröjor också...

2009-02-06 @ 19:07:23
URL: http://familjenhenriksen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0