finns ingen återvändå

Nu har jag städat (inte diskbänken, den tar jag sen), promenerat med svärmor och ätit. Nu finns det inga mer ursäkter kvar för att inte plugga. Måste läsa ut boken...hoppas den är bra.

Blev en kaosmorgon när vi skulle åka i morse. Busen skulle bara visa en sak med bobben men stupade och slog i armen (den han gipsade i våras) och näsan. Eftersom han är en sån som blöder näsblod så forsade det...det var bara att byta jacka som var nerblodad och stoppa i blodstillande vadd i näsan. Konstigt att sånt bara händer oss på mornarna. Han som var så lycklig över dessa milimeter med snö så han gick ut och lekte 20 över sju i morse i mörkret. Stackarn!

Kommentarer
Postat av: Fatima

Jag tycker din bakgrund är jätte härlig, jag blir ju själv aldrig nöjd med min sida... ;)

2009-02-05 @ 14:25:39
URL: http://misssnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0