äntligen kväll

Lång dag med skola (ny kurs) och föreläsning i två timmar i sträck från 8.15. Följt av information om att shemat inte stämmer...jag blir så trött... Passade på att åka till Marieberg för att leta efter en ny jacka till krångel som helt plötsligt har växt ur både jacka och overall...När hände det? Vinterkläderna var slut överallt men tillslut hittade jag jacka och termobyxor på intersport. Halva priset, det var ju trevligt synd bara att ursprungspriset var 900 kr... Jag köpte en som var lite för stor så kan hon ha det till nästa vinter. Brallorna var toklånga men hon kan ha de som är till den lilla jackan. Hon har ärvt sin mors korta ben och långa överkropp...stackarn!

Fick erbjudande om vick i morgon men svarade fel på sms:et så fick det inte. Ringde vikarieförmedlingen för att fråga vad jag gjort för fel. Hade tydligen missat ett mellanslag...surt! Men hon sa att hon blivit jätteglad när jag registrerat att jag ville jobba, kul att höra=) Finns kanske hopp om anställning efter utbildningen =)

Fick en återbudstid till tandläkaren klockan sex. Det var inte trevligt...jag hade ett litet hål...det värsta var tandstenen...jag har jävligt ont just nu! I morgon ska jag åka och köpa en ny eltandborste för att förhindra allt vad plack och hål och annat skit heter.

Nu ska jag snart gå och lägga mig i fall det blir jobb i morgon. Annars blir det motion och plugg =o)

Kommentarer
Postat av: Carro

Mys pys är det med frulle i sängen men du verkar ju också ha haft en trevlig dag.... ;)

2009-02-24 @ 22:33:58
URL: http://carrobondmora.blogg.se/
Postat av: Emelie

Visst är det alltid lika kul med nya kursen och denna förvirring?

2009-02-25 @ 10:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0