Äntligen funkar det!

Är liiite trött på blogg.se som krånglar igen. Det gick inte att blogga på hela kvällen och jag fick logga in sju gånger för att läsa kommentaren som jag ville. Jag var suur:( Nu är jag glad igen och får skriva ett nytt inlägg eftersom det jag gjorde i går kväll försvann...
 Vi börjar med gårdagen
Plugg


Promenad i runt enebackehagen (snöpulsning sista biten)


Krångel fick rida på Kajser



Jag fick rida på Phebe (uttalas Fiibi på närkingska)



Det var så roligt att rida så jag måste nog göra det snart igen =)
Enda som känns i dag är nog att jag inser att anledningen till att rumpan blivit lite "lösare" med åren har nog inte enbart med åldern att göra...jag tror man använder musklerna där när man rider...

Resten av torsdagen var inte så spännande utan gick mest på rutin...laga mat, tvätta, elda och lägga barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0