Vill någon hjälpa mig?

Jag vill gärna göra något åt min trista blogg men jag förstår inte hur man gör. Jag har till och med frågat två personer som erbjudit denna tjänst via sin blogg men inte fått något svar. Jag har svår att be om hjälp och jag försöker klara mig så långt jag kan själv men nu har jag gått bet. Jag betalar gärna för denna hjälp om det är någon som kan och vill hjälpa mig. Om inte annat så kanske någon vet någon som kan och vill och kan tipsa mig om detta. Jag närmar mig mitt 500e inlägg och har fortfarande en standardmall. Tråkigt eller hur?

Kommentarer
Postat av: Lerica

Hejsan! Skulle kunna hjälpa dig... kan inte göra ngt jätteavancerat, men roligare än standard...;)



Maila mig, fall du fortfarande vill ha hjälp! (Och det är gratis för 17...:))

2008-09-11 @ 08:35:05
Postat av: whatthefuck

Neeej, betala INTE, det är jätte lätt bara man kommer på det. Om inte Lerica hjälper så kan jag ;)

2008-09-11 @ 09:00:26
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0