trodde hon skämtade!

Det var första dagen i skolan i dag... Lite läskigt, lite nervöst men vi övertygade varandra att vi hade valt helt rätt. Det känndes riktigt bra tills de förklarade hur de skulle dela in oss i grupper...i gitarr var det inga problem för alla som inte kunde spela fick skriva upp sig på listan och sen delade han in oss. Det var värre med sången...vi fick sjunga för en sån där som kan sjunga...HJÄLP! Vet ni hur illa jag sjunger? Jag sjunger så illa så fönsterrutorna spricker. Lilla lugna jag var helt plötsligt nervös och skakande. Det krävs en hel del för att få mig ur balans men jag hade kunnat börja gråta när det var min tur. Jag behövde inte sjunga så mycket, mest la la la la....hon tyckte jag behövde öva lite...jo tänk om lite övning kan få mig att sjunga vackert..?men snälla människa jag är smickrad över din vänlighet att det fanns lite hopp, fast jag är inte övertygad än... I morgon ska jag få spela gitarr för första gången, det ska bli buskul!

Kommentarer
Postat av: Carro

Då vet man att den kursen inte är för mig, Jag hade svimmat!!!

2008-09-03 @ 09:52:29
URL: http://carrobondmora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0