På resande fot

I dag ska jag och Lena till Carro! Äntligen en tripp till Järnboås. Det enda som inte är possitivt är att mitt grävande i går har resulterat i en öm rygg. Rumpvärmare på i bilen, så ska nog det också gå. Är förvånad att bäckenet inte känns så farligt...kanske det har bestämt sig för att läka ihop tillslut? Vi hoppas det

Kringelikrångel hade liiiite svårt att sova i går kväll. Bella var väldigt spännande så tillslut la jag henne i mannens säng. Klockan fyra i morse så låg hon inte i mannens säng längre...hon låg PÅ mig. Sen satte hon igång och hosta tills jag blev galen, insåg att jag läst någonstans att honung ska inte underskattas som lugnande vid rethosta. Sagt och gjort så stoppade jag en liten sked honung i hennes mun och hon tystnade innom fem minuter. Inte visste jag att det var så effektivt. När man varit vaken en timma så tidigt och sen fått somna om är man lite sliten när väckarklockan ringer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0