lyssna noga, för jag hörs inte!

Om man vill höra mig så får man lyssna noga. Jag är sjukt hes och det enda som kommer fram är lite kraxningar. Sångläraren sa förra veckan att om man är hes så ska man vila rösten och vara tyst...oups! Hon har inte försökt få tyst på en Ann-Sofie...Jag är helt enkelt sällan tyst. Inte ens när jag sover. Jag är storsnarkare och trots diverse hjälpmedel så sover jag halvdant men högljutt. Vanliga snarkare ligger helt enkelt i lä när jag somnar in ordentligt. Jag snarkar så högt att jag väcker mig själv...kanske inte så bra men så är det. Nu ska jag snart sova och vila min röst lite innan jag ska ha sånglektion och sedan vanliga lektioner. Fast i morgon ska vi till skogen och jag har morotskaka kvar sen jag fick ett litet blixtbesök av en vän i dag. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0