lugnt och skönt och massor kvar

Nu sover alla barn och det är äntligen lugnt här hemma. Fast jag borde inte sitta här vid datorn utan träna på den förbannade gitarren...jag ska bara kolla lite först...
Jag har ju en och annan blogg jag följer så jag måste givetvis hinna ikapp två dygns datorfrånvaro. Jösses hur ska jag hinna?
Det blev några kort tagna i helgen...378 st när jag la över dem i datorn. Oups! Några blev trotts bristande kamerakunskaper riktigt bra. Här är det busen som kollar in utsikten från hotellrummet

Vi såg också många djur när vi åkte i safariparken...den här var lite söt


Visst var den gullig?

Kommentarer
Postat av: Catti

Visst är den söt, men vad ÄR det för djur egentligen? (ja, jag är kanske lite blind)

2008-10-01 @ 19:41:15
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com
Postat av: Alina

Godkväll på dig! :)

2008-10-01 @ 19:44:44
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0