lördag i dag

Jaha, så var det lördag igen...hur fort gick inte den här veckan?.. Tiden går så fort. Snart är det vinter. Nästa gång jag åker till IKEA så har de säkert tagit fram julsakerna. På tal om IKEA så har jag skyllt min egen vimsighet på vår husalf eller nån...ber om ursäkt för det...Ljusfatet som jag köpte på IKEA fanns inte på kvittot...jag hade visst glömt lägga det i vagnen...Oups! Jag får ta en extra sväng förbi någon dag och köpa ett nytt. Undrar vad det kostar att titta den här gången?

Jag hittade skor i går. Det är inte helt enkelt när man har problem med fötterna och man ska ha dem för just bra stöd. Försök sedan att hitta några som ser helt okey ut och dessutom i min storlek...jag har storlek 41 och det är inte helt lätt. Jag kan inte köpa löparskor på herravdelningen för de är för breda utan jag måste ha damskor i storlek 41... Men jag hittade efter lite om och men och en hjälpsam skoförsäljare. Jag köpte löparskor och innegympaskor till mig och löparskor och byxor till mannen. Jag är hel nöjd med köpen men det sved i plånboken...Det är dyrt med löparskor...Nu är det bäst vi börjar jogga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0