Lång håltimme

Nu har vi haft gitarrlektion och jag överlevde. Vilken tur! Nu har jag fem och en halv timme håltimme innan nästa lektion. Det är långt och jag har lovat mig själv att inte shoppa i dag. Tog med mig busens dator så jag kunde slösurfa lite iallafall. Tänkte jag skulle ta mig en skön promenad i markaskogen också så gör jag lite kroppslig nytta.

Nu blev jag avbruten av busens lärare som ringde och ändrade alla möten om och med honom. Nu har mötet med stödteamet blivit flyttat...ovanligt...nej! Det blev utvecklingssamtal på måndag i stället och stödteamsmötet blir framflyttat till november eller nån annan gång långt fram. Blir lite trött på deras fyllda kalendrar i bland när någon får förhinder så tar det så lång tid till nästa möte.

Nu ska jag slösurfa runt på mina favoribloggar, hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0