kväll+trött buse=kaos

När min buse är trött, å då menar jag inte lite trött utan bustrött då är läggning ett berg av konflikter att lösa. Bara de kvällar som han är så trött vill han helt plötsligt läsa för sin lillasyster. Han skriker, gråter och gapar så man tror att någon typ slår honom. Tro mig :( hans trötthets utbrott är inget jag önskar min värsta fiende. Har ni sett en trött och arg treåring?? Tänk det utbrottet fast 30 kg tyngre och med skapliga musklerna. Jag är glad så länge jag är starkare, fast snart krävs nog gym för att jag ska rå på honom. Fast med tanke på att han hade dessa utbrott varje kväll när han var tre och nu kanske max en gång i veckan så går det ju åt rätt håll. Även han ska bli något annat än en buse en vacker dag. En mulen dag går också bra bara det sker snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0