just därför åker jag alltid bil

Jag provade att åka kollektivt i går... det är inte min grej tror jag...vilket krångel!
Min plan på hur jag skulle ta mig hem i går var vattentät trodde jag...

Först drog lektionen över tio minuter...
Trög gubbe på bilverkstan...
Skyndade till stadsbussen...
Missar den presis...
Nästa buss var sen...
Den var knökfull så jag fick stå...
Busschauffören körde som en galning...
Eftersom bussen var sen så missade jag bussen till Kumla med 4 minuter...
Tåget åkte iväg när bussen stannade...
Jag tog nästa tåg...
För att hinna ta bussen i Kumla...
Ni vet den jag missade i Örebro...
Bussen till Sannahed...
Promenad från busshållsplatsen till mamma...
Jag fick där låna mammas bil så nu har jag BIL. Hur klarar man sig utan bil?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0