japp

Jag ska börja söndagen med att betala några räkningar. Det är ingen kul start på dagen men nödvändig tyvärr. Man får försöka se det possitiva i allting...elräkningen var billigare än beräknat, det var väl kul va...? I dag ska jag rensa och köra ännu mer saker till mammas vind. Ett steg mot att få ett mer ordnat och lättstädat hem. Ni hörde ironin i det där va? Tänk om jag fick ordning i mer än ett rum åt gången... Men i dag ska jag rensa allt som ligger uppepå alla skåp och byråar...det är nog ett bra steg i rätt rikning. Det ligger ju där för att jag inte får plats med det på en vettig plats. JAPP så får det bli!

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Ursch vicken otrevlig början på en söndag.... men kanske nödvändigt ;)



Ha en fin fortsatt söndag... efter det onda är avklarat... och jag har bestämt mej... jag fyller 25!!!! INTE 29 ;)

2008-09-07 @ 10:26:21
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: joline

räkningar fy så tråkigt... jag blir så glad varje gång pengarna kommer in, men ut åker dem på engång för alla räkningar.. hoppas du får en bra dag iaf! kram j

2008-09-07 @ 13:03:39
URL: http://jlns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0