japp!

Då var det tisdag igen. Stressig morgon så jag hann inte ens sätta på datorn. Man blir helt beroende av datorn så morgonen känndes skum på nåt sätt. Har nu spelat gitarr...det är mycket svårare än man tror... Gjort läxan till sången till torsdag och talat med en förvirrad kursansvarig i skolan. Hon visste inte hur man skulle göra för att söka till PDIB (kurs innom lärarprogrammet). Det är ändå hon som är ansvarig..? Hon fattade inte heller våra frågor. Våra frågor var: Vilka kurser kan vi söka och hur gör vi? Borde man inte kunna det när man är kursansvarig? Den närmaste tiden kommer hon få ett par hundra studenter som ställer på henne. Bäst hon läser på! Hon skulle höra av sig när hon tagit reda på svaren. Vi får se när det blir...
Nu ska jag ut och gå innan jag ska slå mig ner vid datorn och förbereda min lektion i morgon. Kanske hittar jag kantareller i dag med...bäst jag tar med mig påsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0