Jag tror den flyttat hit!

Det bor nog en liten tomte här hos mig. Antingen har jag den på mitt eget loft (hjärnan för den som också har tomtar på loftet) eller så bor den på husets vind. Hur som helst så var jag med en kompis till IKEA i går. Jag skulle bara titta det kostade 370 kr, min kompis skulle bara följa med och titta det kostade 390 kr. Visst är det konstigt? Nu till tomteproblemet...jag köpte ett fat som jag skulle placera ljus på på tv-rumsbordet. Jag köpte ljus till också men i morse när jag skulle packa upp grejorna ur påsen är fatet borta!...? Hur blev det så? Jag tror att Whatthefucks tomtekusin har flyttat hit eller nåt. Först hittar jag saker som varit spårlöst borta och nu försvinner det saker också...hur ska det här sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0