jag måste ha en

I dag har jag spelat gitarr! Tänk att lilla omusikaliska jag klarade av det. Tänk er sedan att det var kanonkul! Jag måste ha en egen gitarr. Hade en jag skulle få låna på lut men jag vill ha en egen...ringde på en på blocket men den var såld...mailade på en till som inte hade skrivit ut sitt nummer i annonsen och väntar på svar... Är det någon som har en över så är jag intresserad av att köpa den. Annars får det nog bli en ny...fast den kostade 1000 kr och då måste jag köpa till en väska också...Hoppas hon hör av sig!

Nog om det. I dag har vi haft rytmiklektíon...jag har ingen känsla för det där med kordination så det var lite knivigt...fast kul var det. Ska bara fixa ett par skor som är godkännda att ha i salen så att jag slipper värken i fötterna och bäckenet till nästa gång. Nu värker det så jag blir tokig! Men i morgon är det bättre tror jag...då ska jag jobba och det känns alla tiders.
Nu ska jag slå in busens läsebok med monstertruckpapper och gå och lägga mig för jag känner mig lite sliten i dag.

Var rädda om er!

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Godmorgon ;)



Jag spelade gitarr en gång i skolan.. det slutade med att läraren sa åt mej att sluta, och att jag kanske borde prova "ett mindre låtande instrument" ??? Jag gissar på att jag var så bra så att alla andra blev avundsjuka... det Måste vara därför ;)

2008-09-03 @ 09:19:02
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Siri

Vi ska mest ha han=) å han verkar helt okey...men fattar ju ingenting! Riktigt svårt tycker jag..men det är som du säger bara att kämpa...hur går det med musiken då??KRAM

2008-09-03 @ 12:24:40
URL: http://siriboman.blogg.se/
Postat av: Alex

haha, jag köpte mig en gitarr när jag började musikkursen på lärarutbildningen :D Den står nu så fint i sin väska....synd att du inte bor närmare (eller var du nu bor, men inte granne med mig iaf)

2008-09-03 @ 21:39:54
URL: http://alexandras-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0