inte glömma nåt...

Om inte jag kommer ihåg allt så kommer ingen ihåg nåt i min familj. Tänk då att jag har sämst minne av alla...varför ska jag då komma ihåg åt alla? Vi ska till kolmården i morgon och jag räknar med att vara på Mulle under förmiddan eller så lagar jag lunch och grejar. När ska jag packa till mig och alla barn (mannen inräknad)??? Nu tvättar jag i alla fall så det ska finnas kläder att ta med oss. Sen ska jag nog skriva en lista eller nåt så jag inte står där utan tandborste, regnkläder eller nåt annat viktigt... Jag måste gå till svärmor och hämta resväskor och sen förbi mamma och hämta krångels väska. Det får bli på vägen till busens disco som han ska på i kväll mitt upp i allt i hopa. Hjälp!

Vi har tillbringat en lång stund på biblioteket. Jag lånade sista Harry Potter som jag inte läst och den silvriga barnkammarboken som innehåller noter och ackord till "min" låt som jag ska redovisa. Skönt att jag hittade den.
Sen blev det fika, men nu är jag hungrig igen så nu blir det mellis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0