hihihi

Blev lite full i skratt när jag fick syn på mina katter när de närmade sig hamsterburen. Den rör sig, den ser ut som en råtta, den lucktar skummt HJÄLP! Katten blev livrädd och sprang ut. Jag kanske inte behöver vara så orolig för om katten ska försöka äta upp vår lilla Bella...Katten är en fegis, hihihi.

Nu ska jag gå och lägga mig och förhoppningsvis vakna upp utsövd och glad över att det är gitarrlektion i morgonbitti 8.30. Just nu vill jag inte alls för jag har övat för lite...måste öva lite till i morgon bitti... God natt!

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahaha, vilken iten fegis... men jag håller med katten... dom äääär läbbiga! ;)

2008-09-23 @ 08:47:21
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0