facebook?

Jag är inte helt omordern utan faktiskt medlem på facebook. Men när jag kollar igenom mina vänner kan man snabt konstatera att de flesta är 10 år yngre än mig och går lärarprogrammet vid örebro universitet. Några av dem är faktiskt vänner i verkliga livet och inte bara någon jag känner... Fast med en enkel överslagsräkning så är det 28 gamla eller nuvarande klasskompisar av 36 möjliga. De flesta av mina vänner finns inte ens med på denna plats i cyberrymden. När jag kollar igenom mina facebookvänner så kan jag konstatera att 36 vänner är ingenting. Jag är så ute! Man ska ha minst hundra... Hur får man det? Hur många 34 åringar har facebook tror ni? Inte många tror jag...

Fick en vänförfrågan härom dagen som fick mig att tappa hakan. En präst som jag tyvärr känner hade gått med...bild med prästkrage och allt. Han bor i samhället där mina barn går i skolan och på dagis. Trots att han inte är min personliga favorit så var jag tvungen att gå in och kolla på hans profil...han har 168 vänner! Han är för fan äldre än mig och springer runt i prästkläder jämt om han inte dömmer en fotbollsmatch, för då ser han fullständigt normal ut. Pinsamt eller hur? Han har 168 och jag 36... Jag är sååå ute!

Kommentarer
Postat av: Alex

Lägg till mig då, så får du 37 ;)

2008-09-18 @ 08:22:25
URL: http://alexandras-blogg.blogspot.com
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahaha, jag har nog bara 10... nej vänta 11 med Alex ;) men jag är nästan aldrig där heller... smartypants på facebook är kul men syrran bara klår mej hela tiden! Mutter mutter



ha´t fint ida ;)

2008-09-18 @ 11:22:48
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Catti

Jag har 70 nånting (OBS! Inga präster)och jag känner allihop. Skulle haft 200 om jag la till alla "Edoardo" "Raphael" och "Mustafa" som skickar förfrågningar till mig hela tiden. Och jag undrar: Var kommer DOM ifrån???

2008-09-18 @ 19:10:14
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0