dagens outfit för omorderna 080910

I dag är jag faktiskt riktigt snyggt klädd...fast vår mottagare till routern har krångel haft i golvet så det är lite krångel med internetet på den stationära (är ni med på krånglet?). Därför använder jag busens dator och den kan jag inte lägga in bilder från min kamera i...
Det blir en bildlös outfit i dag. I dag var det jobb så jag valde helt själv (tänk att jag kunde det i dag igen) blå leejeans (ett av få plagg över 300 kr i min garderob) till detta en v-ringad randig tröja i vitt och ljusbrunt. Känner mig nästan lite sofistikerad. Dessutom har jag plattat mitt krulliga hår så jag ser inte ut som mig idag... Om det är på gott eller ont får andra lov att avgöra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0