Dagens outfit för omorderna 080907

I dag är det skor som gäller. Jag har fortfarande sprängande värk i fötterna sen vi hade rytmik i två timmar barfota i tisdags. Men i dag så valde jag att ha mina nya inneskor hela dagen så nu känns det bätter. Fötterna ser läskigt stora ut men så kan det vara. Det är suveränt sköna och det är det viktigaste.
HÄR SKULLE DET VARA EN BILD MEN DET FUNKADE INTE!

Jag kopierade en bild från en sportkedja som säljer den. Hoppas jag fick det...jag har ju handlat dessa och två par skor till i går hos dem så det får de bjuda på. Dessa är säkert små och söta i storlek 37 eller nåt. Mina är likadana fast större...

Jag har givetvis svarta jeans på mig, de börjar bli lite urtvättade så jag har köpt ett par likadana på tradera i dag...
VICTORIA BECKHAM JEANS STORLEK 30 VITKRONAJag gillar de jag har på mig så jag hoppas dessa är av samma modell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0