dagens goda gärning

I dag kom katten in med en fågel...inte den kaxige lille magre utan den store tjocke fege Sven. Levde gjorde den stackaren också...den flög runt i vårt lilla hus och försökte flyga ut genom våra små fönster. Det gick inge bra... jag fick tag i den tillslut och satte den på fönsterbläcket (jag öppnade fönstret den här gången, vilket jag inte hann när fågelkraken flög omkring). Där satt den lille kraken och hämtade sig en stund så att jag fick hämta kameran och föreviga den. Så då kunde jag känna mig lite snäll en stund och det var en trevlig känsla...

Här skulle en bild på vår talgoxe sitta men det går inte att lägga in bilder från mina bilder i dag...varför?
Hittade en liten bild när jag googlade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0