äntligen lugn och ro




Jag började dagen med sånglektion utan röst...jag fick sitta på en stol och lyssna. Ganska intressant faktiskt för i vanliga fall är man rätt nervös och koncentrerad så då hör man varken sig själv eller de andra. Nu kunde man luta sig tillbaka och lyssna. Jag borde visst gå till en logoped med min ständigt krånglande hals och stämband. Det var dessutom två personer som bekräftade det under dagen att det faktiskt hjälper. Men det är ju så krångligt...man måste ju gå genom vårdcentralen och så där men jag borde nog ta tag i det, jag vet.

När jag kom hem från föräldramötet i kväll så lekte mina barn pirater i badrummet i krångels badbalja. De hade gjort skepp av mjölkkartonger och hade legogubbar som sjörövare. Till detta hade de gjort pirathattar till alla, inklusive mormor. Det var en syn att se min mamma i pirathatt. Tro mig.

Nu sover alla här hemma utom den lilla Bella som skakar galler och springer i hjulet. Äntligen lite lugn och ro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0