aaajjjj!

Om man tränar på den förbannade gitarren varje dag så får man valkar på lämpliga ställen...jag har inte övat varje dag...FAN vad ont det gör i mina fingrar just nu! Jag brukar öva flera gånger men jag har liksom inte fått till det tidsmässigt (nåt annat viktigt har väl dykt upp). Alltså måste all gitarrövning göras i dag. Ser ni nån konstig typ med plåster på sina vänsterfingrar så vet ni att det är jag. Säg hej i så fall så jag vet varför ni stirrar...Till nästa vecka måste jag dela upp denna övning, påminn mig om jag utav en händelse glömmer bort det eller så där..ni vet hur jag är... lite hopplös men inte helt.

Nu är jag hungrig igen! Dags för mellis...

Förresten har det hänt nåt kul! Linneas bebis har kommit! GRATTIS GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0