zzzZzzzZzzzZ

Jag har fått höra i många år att jag somnar i från allt. Det kan ha med att jag inte sovit som man borde på många år. Först jobbade jag på bageri, sen hade jag en buse som väckte mig många gånger per natt och sen en krångel som väckt mig. Man blir liksom trött då...Nu sen ett par månader så sover krångel oftast hela nätterna och jag somnar inte till bolibompa längre...jätte skönt. Jag är pigg och glad på kvällarna:) Jag har då en man som jobbat natt i flera år och som inte har haft den fulla förståelsen alla gånger att jag somnat i från allt, och då menar jag allt. Men i går kväll så gick vi och la oss nästan samtidigt (det känns konstigt men trevligt) vi kröp ihop och mös...sen hörde jag det ZzzzZzzzZzzz han somnade... Hoppas nu förståelsen för min ständiga kvällströtthet i många år blir större nu när han går upp tidigt varje morgon. Det är kanske för mycke begärt efter fyra dagar men snart så;)
Ha det bäst i dag!

Kommentarer
Postat av: Mumari

min man brukar ta en timme att tjata upp om mornarna, jag är rätt förvånad över att han kom upp på en gång i morse!



Jag är också extremt trött av mig, somnar så fort jag ska kolla på film. Men jag gör tappra försök nu med ginseng....

2008-10-23 @ 15:30:45
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0