vilken kille (gubbe)

Nu har bokbussen varit här. Jag gillar verkligen den och allra mest Örjan så klart som kör. Jag for i kväll in i bokbussen med mina yrväder till barn som vanligt. Medans jag letade på två kapitelböcker till busen så försåg sig krångel med en hel del böcker... Jösses utbrister jag men bär dem till disken. Jag muttrar och mummlar om hur himla många böcker som hon absolut var tvungen att låna. Bakom disken sitter Örjan och småfnittrar och utbrister glatt att han minsann minns en Ann-Sofie som vid fyra års ålder var precis lika dan. Vadå? Jag har minsann aldrig gjort något...eller? Om jag inte minns det har det väl aldrig hänt??? Så måste det vara...tur jag är glömsk:)

Kommentarer
Postat av: Siri

Neee inte pinsamt...velade in i det sista så vet knappt vad jag valde själv...Hoppas allt är bra!?KRAM

2008-10-14 @ 21:09:11
URL: http://siriboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0