varför inte solsken?

Idag blåser det på Närkeslätten men om man hittar lä på nåt ställe så är det rätt skönt i solskenet. I morgon ska jag vara ute först som rastvakt sen blir det skogen. Varför ska det regna just i morgon? Men dessa vindar kanske blåser bort allt regn så solen strålar vackert över Kumla i morgon. Från 11.15 till 15.00 vill jag gärna ha varma vårvindar och solsken. Tack på förhand till den som bestämmer... Om jag vore kristen så skulle jag be en bön nu, men eftersom jag sällar mig till sällskapet atteister så hoppas jag på vinden i stället. Nu ska jag och krångel straxt till jumpan för att sen komma hem till middagen. Vet ni? Jag kan vänja mig att ha mannen hemma...

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag h a t a r att vara rastvakt. Och personligen tycker jag att det är något som vi med den utbildning vi har inte ska hålla på med. Men men...



Tusen tack för maskinerna som kom idag! S ska limma och skruva lite och så ska dom få bada innan dom sätts på prov hos Loke och Svante. Glöm inte att mejla kontonummer så ska du få portopengar.



Stor kram!

2008-10-22 @ 21:40:34
URL: http://alexandras-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0