Varför byta tid?

Jag gillar inte att ställa om klockan. Hela min värld vänds upp och ner och jag gillar inte det. Jag är en person som är helt beroende av min mat- och sovklocka. Om man rubbar mina rutiner så rasar jag samman. Bokstavligt faktiskt...jag blir arg, yr, svimmar, mår illa, kräks...snälla ställ inte om klockan två gånger om året min kropp fixar inte det. Nu tänker jag göra som mamma gjorde med kossorna när klockan ställdes om...dra ut på det i flera dagar tills jag vant mig. Lite varje dag...det betyder att jag tänker börja med maten straxt och resten av familjen får äta vid halv tolv vare sig de vill eller inte.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Jag tycker inte om det jag heller, det är ju tortyr... det här med att ställa om klockan är hemskt... det gör ju att sonen vaknar klockan 5!!!! HUA!

2008-10-26 @ 13:13:51
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0