som vanligt men ändå inte...

Nu är vi fyra här hemma på kvällarna...fast det är bara jag som är vaken så det blev inte så stor skillnad på min Ann-Sofietid. Jag borde också gå och lägga mig tidigt i kväll så jag orkar plugga i morgon...det blev inte så mycket plugg som jag tänkt mig i dag...fast jag var i alla fall till mamma och skrev ut allt som jag hittat på nätet som jag tyckte var bra. Så i morgon finns inga ursäkter:( Tycker att det är skittråkigt att skriva den här uppgiften!

Det hände en kul sak i dag. Jag kommer att få höjd lön när jag jobbar som lärarvikarie:) Fick efter lite om och men tag i den som håller i lönerna på kommunen och det visade sig att jag har för låg lön när jag är lärarvikarie. JIPPI! Nu har jag lämnat in ett studieintyg som visar att jag läst minst två år på lärarprogrammet. Det ska bli spännande att se om jag får några kronor retroaktivt tillochmed...

Nu ska jag BARA surfa runt lite....bara liiite jag lovar...:)

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

grattis grattis :)

2008-10-20 @ 23:19:43
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0