snart klar, snart klar , snart klar...

Bara lite till sen är det förbannade arbetet klart. Svårast är att inte skriva för mycket...det är liksom svårt att korta ner tillräkligt...
I ugnen står det kladdkaka som pojkarna bakar mmm... Mannen och krångel är till ica och köper grädde så vi ska vara onyttiga ordentligt tänkte vi. Det är ju höstlov eller hur? Hoppas mannen försvinner en stund med alla barnen sen så jag kan skriva klart det sista på tråkarbetet... Sen ska jag laga lasange...gott:) När vi har ätit så är det min tur att ta hand om alla barn och mannens tur att göra det han vill. Han håller på att fixa med nån koja som de ska ha när de hugger i skogen. Han skulle hugga ved den här veckan men jag har inte hört motorsågen än...fast veckan är ju inte slut än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0