snart är det måndag

Nu är den fotbollsspäckade helgen över och det kan äntligen bli måndag igen. Jag var med som enda mamma i matchen mot grabbarna i övrigt var det bara pappor. Jösses vad ont jag har! Det hade regnat oavbrutet i ca 20 timmar så planen var plaskvåt... Jag föll tre gånger och sparkade en kille på benet för jag halkade och missade bollen. Tack och lov så hade jag överdragsbyxor på mig så jag kunde ta av mig all lera efter matchen. Det hade inte alla..... Jag är nog lite otränad tror jag...undrar om jag får ett infall och joggar i morgon? Kanske om kroppen och knoppen känns okey...

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

hahaha, jag kan äta mcds till frukost lunch middag... men bara mcds... alla andra är äckliga.. och det måste vara cheese, med bara ost, och extra ost ;) inget annat snusk! ;)

2008-10-05 @ 21:20:33
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0