nepp!

Det blev ingen utflykt i dag som jag tänkt. Jag packade badväskan, plockade upp ungarna och tog mig till mamma för att skriva ut skolpapper och hämta mina glasögon som jag glömde där häromdagen. Så fort jag mötte busen visste jag att humöret inte var på topp. Han valde att ha det värsta utbrottet på länge, så jag valde att åka hem. Så kan det gå! Två timmar senare hade han lugnat sig. Nu är det över för den här gången...hoppas det tar lång tid tills nästa vansinnesutbrott kommer. Nu dundrar en tv, en dator och en tvättmaskin piper att den är klar. Men jag tänker sitta här vid min dator i lugn och ro en stund till och samla energi:)

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Energi skickat tillsammans med en kram i ett litet rosa paket genom faxen!



Ha en fin söndag ;)

2008-10-12 @ 08:37:13
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0