morgonstund har guld i mun

Tror du ja! Jag är skittrött och har ingen lust att fixa frukost och snart väcka ungarna. De kommer att bli sura...
Men dagen kommer säkert att bli toppen bara jag har vaknat till.
I kväll åker mannen sin sista nattsväng. Från och med måndag är det dagtid som gäller har de tillsist beslutat sig om på hans jobb. Det bästa med det är väl att jag faktiskt kan göra något på kvällen utan att ta med mig barnen. Jag vet inte när det hände sist faktiskt, för då menar jag inte föräldramöten och sånt för då har jag haft barnvakt. Det känns lyxigt på nåt sätt.
Ha det bäst i dag!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ett svar på en rad i dina tidigare inlägg: Om man gör det i en traktor, är man då en riktig lantis? JA! :)



2008-10-15 @ 15:31:44
URL: http://carrobondmora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0