måndag

I dag är det måndag. Jag var hem till mamma och satte upp en hylla åt henne på kontoret. Jag hade glömt att jag lånat ut min borrmaskin till mannen så den var det tydligen dåligt med ström i... Oups! Det blev lite krångligt när jag skulle fixa den andra konsollen för där bakom satt det typ en regel med kvistar eller nåt. Hårt var det i allafall. Jag bad mamma hämta en liten spik så kunde jag liksom förborra lite med den eftersom jag givetvis hade glömt även borrarna hemma. Mamma kommer snabbt tillbaka med en spik...en fyrtums... de är inte riktigt små men den fick duga för jag orkade inte gå ut i förådet och leta själv. Hyllan skulle upp i dag för det hade jag bestämt mig för! Efter vissa fula ord och annat så lyckades jag få i och ur spiken så att hålet blev lite längre...så nu sitter den där! Hon skulle bara våga komma nästa vecka och be mig flytta hyllan. Nu sitter den där och så får det förbli!

Jag hurtade mig också en sväng runt skogen. Jösses vad jag har tappat kondisen...måste börja träna...Nu borde jag plugga men vi får se hur det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0