kanske en tjuv på väg till kumlabunkern...

Vi bor ju i Kumla och varje gång man åker till mamma eller till kumlahallen så passerar man fängelset. Ett av landets största och säkraste ställe där en hel del busar och vidrigt folk sitter. Men nu har krångel dragit sitt strå till stacken för att fånga fler tjuvar som hon tror sitter där (att det är mest vålds och narkotikabrottslingar som sitter där väntar vi med att förklara tror jag). Hon har helt enkelt byggt en tjuvfälla...med hjälp av en trehjuling, ett trasigt spännband och en kvast så kommer hon nu att fånga alla tjuvar som närmar sig vårt hem i mörkret.

Kommentarer
Postat av: Dagens Eko

Jag lovar jag lovar!!! Jag ska inte komma till er objuden ;) För vem vill fastna i en sån fälla

2008-10-28 @ 13:18:48
URL: http://dagenseko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0