I bland blir jag mållös!

Han hade tydligen tagit åt sig av förra veckans kritik och var mild och snäll i dag. Trevligt:) Jag var för den skull inte tyst, fast lite trevligare än jag var i morse helt klart. Nu känns det som jag borde klara kursen och det var ju det som skulle vara huvudsyftet med alla argument som jag funderade igenom i morse. Nu behövdes alltså inte argumenten men det var ändå skönt att jag hade läst på.

Nu är jag bara hemma och tänder i pannan och slevar i mig lite fil för att straxt åka och hämta ungarna. Jag skulle vilja göra något kul i dag men ekonomin är lite ansträngd just nu...kanske bada det är inte så dyrt. Vi får se på vilket humör ungarna är på så kan vi bestämma tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0