hemma!

Jag överlevde gitarrtestet. Han gjorde det mycket enklare än någon utav oss trodde... Skönt! Jag överlevde även med nöd och näppe rytmiken. Dans är inte min grej helt klart. Jag vet liksom inte vad fötterna och händerna gör när de ska göra olika saker. Att sedan göra detta med en annan människa är bara för mycket för mig.

Nu är det bara den stora examinationen kvar på tisdag när man på fem minuter ska lära 10 personer en låt. Jag ska sjunga, spela gitarr och lära dem rörelser och text...Samtidigt ska 4 supermusikaliska lärare sitta och studera hur vi går tillväga och om vi gör detta på en tillräkligt bra nivå...Jag är mycket sällan nervös för redovisningar men nu är jag redan lite pirrig. Snälla kan någon göra så att det redan är gjort??:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0