hej hopp!

Nu har jag kommit hem från jobbet och insett att min mammas morgonhumör tack och lov gick över när jag hade åkt. Undrar varför? En stressad Ann-Sofie halv åtta på morgonen kanske inte är så trevlig att möta...
Krångel hade sovit till halv tio i morse (väldigt länge) så hon behövde nog sova lite. Nu är hon mycket piggare men snart ska vi åka och hämta busen som har veckans längsta dag i dag. Tänk att fotbollen har paus nu så jag slipper den i fyra veckor. Tack för det! Däremot så sörjer jag lite att jag inte får åka på krångels jumpa i dag för vi har så himla trevligt i omklädningsrummet medans barnen jumpar. Det blir en lugn hemmakväll i stället, det kan nog vi behöva.

Ska nog kolla läxorna lite kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0