fredag:)

I dag är det fredag och jag är rätt glad för det. Trotts prov i musikteori och uppvisande av hemkomponerad låt så känns det som fredag. Jag och ungarna ska åka och bada när vi slutar. Krångel undrade det första hon sa nyss när hon vaknade -ska vi åka nu? Men hon accepterade att jag och busen skulle till skolan först.

Jag är förövrigt lite irriterad på mig själv...jag har förstört mannens bärbara dator som jag skulle få överta då han inte behöver den nu när han jobbar dag. Jag skulle bara tabort virusprogrammet så att jag kunde installera ett nytt. Oops...nu kan man inte surfa på den för alla vägar till internetexplorer är borta...jag lovar det var inte det jag försökte ta bort. Jag åkte till min ständige datahjälpare men inte ens han kunde fixa den. Nu måste jag lämna in den och betala en fin slant för att de ska fixa den. Jag har lite problem med mitt minne men jag är ganska säker på att jag inte fick någon skiva med operativsystemet utan det var förinstallerat. Det gör ju att det är lite svårt att rensa datorn och installera om hela vista. Jag har ju skivor med XP men de hjälper inte just nu...Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Camilla

klia huvet sånt är irriterande... jag vet att på min bärbara fick man inte heller med skivor (Acer) utan det låt återställningsfiler på en partition på datorn som man fick bränna ut på skiva ELLER installera därifrån. kanske har ni det samma

NEJ lämna inte in och betala dyrt... jag kanske kan hjälpa dig!!!



åh härligt med fredag förresten och du är utmanad i min blogg!!!



http://konfys.se/2008/10/utmaning/

2008-10-24 @ 11:33:55
URL: http://konfys.se/
Postat av: Camilla

Mja tror inte de ligger i Vista utan snarare i D: eller en egen partition. Det borde stå i papprerna du fick när du köpte datorn.. just nu står det still i huvet....

2008-10-24 @ 13:17:47
URL: http://konfys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0